Klubbens dubbelarrangemang Romeleträffen den 5-6 april söker personer som kan axla ansvaret för att styra upp följande funktioner:
- Start
- Servering
- Priser
Helst ser vi att det år två personer som delar ansvaret inom respektive område. Det gör arbetet både lättare och roligare. Det finns gott om erfarenheter och kunskap att hämta från medlemmar som gjort detta förr. Startproceduren ska naturligtvis följa gällande regelverk, men på både serveringen och priserna finns (om man vill) stor möjlighet att sätta sin egen prägel.
Tävlingsledarna tillhandahåller en lista på lämpliga medhjälpare. Sedan behöver den ansvarige kontakta de utsedda medhjälparna, planera material/mat, göra tidsplan för arbetet samt göra/organisera de inköp som behövs.
Hjälp tävlingsledarna genom att anmäla din tjänstvillighet! Vänta inte på att bli tillfrågad. Alla vi som tävlar måste vara beredda att inte bara ”hjälpa till” (det gör de flesta), utan också att ta ansvar för de olika delmomenten som bygger upp en tävling.
Hör av er till tävlingsledarna Anna Hellner 076-1330736 eller Kristina Spångberg 070-7993368.
Anna Ljungqvist
Sammankallande i tävlingskommittén